woensdag 28 mei 2014

Uitnodiging voor een trainingsloop op Hemelvaartsdag

Groenlo 2013
Voor het vijfde jaar wordt er op donderdag 29 mei 2014 (Hemelvaartsdag) weer een trainingsloop georganiseerd. Dirk Vreman heeft in de buurt van de Heelweg een tocht van bijna 15  kilometer uitgezet, die onder andere in de richting van Halle en Westendorp gaat. De snelheid die gelopen wordt is ongeveer 6.00 minuten per kilometer. 

We vertrekken s' morgens om 6.30 uur per auto vanaf AVA'70 en de trainingsloop start om 7.00 uur aan de Bosboombroekerweg 22 in Heelweg. Ook mee fietsers of duo's zijn van harte welkom. Bij redelijk weer vertrekt Evelien Hillen om 6.15 uur vanaf het Kobus met de fiets.

Je loopt mee op eigen risico!
Klik hier voor informatie over eerdere edities

Graag even onderaan dit bericht of via facebook opgeven als je mee wilt lopen 

Deelnemers: 1.Dirk Vreman, 2.Geert Wevers, 3.Andre Bruil, 4.Denise van der Donk, 5.Eric Hoogerbrug, 6.Henk Lammers, 7.Evelien Hillen, 8.Lisa te Molder, 9.Andre Bleumink, 10.Tonny Baten, 11.Marieke Prinsen, 12.Carla Hoornenborg, 13.Linda de Vries, 14.Henk Mengers (fiets), 15.Ineke Mengers (fiets), 16.Gerrit Heersink, 17.Gerdy Hoornenborg, 18.Linda Scholten, 19.Katja Demkes, 20.Heidie Jentink, 21.Rinke ter Haar, 22.Rob van der Donk, 23.Jozo Vulic, 24.Erwin Wamelink, 25.Marco van Rijs, 26.Frank Roos, 27.Hans Jentink, 28.Walter Vaags (fiets), 29.Wim Rensink, 30.Luuk te Brake, 31.Lienke te Brake, 32.Denis Woeltjes, 33.Bram Wevers, 34.Samantha Zegers, 35.Jurgen Vrieze, 36.Gerrit te Lindert, 37.Marije Krajenbrink
Dale 2012
Groene grens 2011
Wolboom 2010

16 opmerkingen:

Marieke zei

ook op de volgende foto wil ik niet ontbreken.Ik doe mee.

Geert zei

Mooi Marieke, ben je alle vier keer op Hemelvaartsdag nog mee geweest?

Anoniem zei

Hallo wil me ook graag aanmelden groeten linda de vries

Anoniem zei

Henk en Ineke (fiets)Mengers staan ook vroeg op om mee te gaan.

Erwin Wamelink zei

Ik zie Luuk te Brake en Bram Wevers nog niet in het rijtje staan. Heel apart, want ze hadden allebei flink last van grootspraak.

Dus ik zeg, voeg die twee maar gewoon toe!

ineke mengers zei

Henk Mengers gaat deze keer ook op de fiets Geert

Gerdy zei

Zet mij er ook bij!

Anoniem zei

Ik ben er ook bij. Groeten Linda Scholten

Erwin Wamelink zei

Ik doe ook mee Geert!
Ben benieuwd wie er allemaal nog volgen...

Groetjes Erwin

Frank zei

Als ik ergens niet goed in ben, is het wel hardlopen voor dag en dauw. Maar ik ga het toch proberen.....

Anoniem zei

Ik ga ook mee. Groeten Hans Jentink

Evelien zei

Afdeling Kobus vertrekt rond 6:15 op de fiets richting Bosboombroekerweg 22.
(bij redelijk/mooi weer)
Evelien

Unknown zei

Ik ga graag mee als mee-fietser deze keer. Ik meld me wel bij Kobus om ±6:14:57

Wim Rensink zei

Hallo, ik wil mij ook graag aanmelden.

Jurgen Vrieze zei

Ik loop ook graag mee.

wim brinkman zei

Veel plezier en hopelijk war droog weer