zaterdag 23 mei 2015

Uitnodiging voor een trainingsloop op 2e Pinksterdag

2008 Aalten

Komende maandag 25 mei 2015 (2e Pinksterdag) staat er voor de 8e keer een rustige duurloop op het programma met Pinksteren. Erwin Wamelink, Luuk te Brake en Björn Weier hebben een tocht van 10 en 15 kilometer uitgezet in het natuurgebied De Dingdener Heide, ten zuiden van Bocholt (D).

De start is om 10.00 uur op de kruising Beltingshof/Weseler Landweg (Tom Tom navigatie: Weseler Landweg 58 Bocholt). We starten als groep in een rustig tempo van 6,00 minuten per kilometer. De deelnemers aan de 15 kilometer blijven dit tempo lopen, terwijl de 10 kilometer lopers het tempo langzaam laten zakken naar ongeveer 6.30 min/km.

We vertrekken om 9.30 uur bij AVA'70. Klik hier voor het startpunt. Na afloop is er gelegenheid om aan te schuiven voor een grandioze catering, aldus de organisatie. 

Je bent van harte welkom om mee te lopen en het zou mooi zijn dat we weer een leuke groep bij elkaar kunnen krijgen. Je doet mee op eigen risico en wil je graag meelopen of fietsen geef je dan even onderaan dit bericht, via facebook of via mail op.

Deelnemers: 1.Erwin Wamelink, 2.Luuk te Brake, 3.Björn Weier, 4.Geert Wevers, 5.Ingrid van Zolingen, 6.Andre Bleumink, 7.Eric Hoogerbrug, 8.Ronnie Boekelder, 9.Sandra Wassink, 10.Tonny Baten, 11.Marco van Rijs, 12.Frank Roos, 13.Anita Roos, 14.Andre Balke, 15.Inez Balke, 16.Lia Assink, 17.Johan Assink (fiets), 18.Mathias Welz, 19.Nadine Spiegelhoff, 20.Marius Knaack, 21.Sabrina Kempkes, 22.Denis Woeltjes, 23.Dave Posthumus, 24.Lilian Guelen, 25.Henk Mengers, 26.Ineke Mengers (fiets), 27.Angelique Vrijdag, 28.Klaus Knaack, 29.Jan-Hendrik Ingenfeld, 30.Gerda Keiten-Schmitz, 31.Gerwin Jansen-Eupe, 32.Mirjam Hoefman, 33.Heike Ähling, 34.Martin Hengevelt, 35.Walter Vaags, 36.Carla Hoornenborg, 37.Gerrit te Lindert, 38.Veronique Schulingkamp, 39.Rob van der Donk, 40.Denise van der Donk, 41.Jeannet Schutte, 42.Yvonne Reusen, 43.Robin Reusen, 44.Peter Kroesen, 45.Patrick Ikink, 46.Sabine Ikink, 47.Roy Ebbers, 48.Tim te Brake, 49.Karl Steiner, 50.Rainer Schneiders, 51.Manfred Grunau, 52.Ingrid Grunau, 53. Dick Lubbers, 54.Agnes Hölter, 55.Agnes Schulze-Schwering, 56.Ina Wevers, 57.Herman te Lindert, 58.Stefan Ritte, 59.Heidie Scholten, 60.Linda Scholten, 61.Sam ter Haar, 62.Rinke ter Haar, 63.Paula Verwaaijen, 64.Gerrit-Jan Jansen, 65.Lienke te Brake, 66.Erna Boekelder (fiets), 67.Gerdie Duenk, 68.Dirkje Huitink, 69.Jerrel Balke, 70.Nicole van Reeuwijk, 71.Henk Lammers, 72.Herman Baten, 73.Jan te Brake, 74.Ankie te Brake
2009 Sinderen
2010 Winterswijk
2011 Dinxperlo en Süderwick (D)
2012 Hemden (D)
2013 Laren
2014 Lintelo

17 opmerkingen:

André Bleumink zei

Ik doe graag mee!

Anita zei

Wij, Frank en ik zijn ook weer graag van de partij!

André en Inez zei

Wij gaan ook mee

Eric Hoogerbrug zei

Ben er ook bij!

Unknown zei

Ik loop ook graag mee!

ineke mengers zei

Henk en Ineke gaan ook mee.

Martin Hengevelt zei

Ik loop ook mee a.s maandag.

Tim te Brake zei

Ik loop ook mee!

Dick Lubbers. zei

Ik kom graag meelopen.

Katja zei

ik wens ook de catering veel succes toe.

Linda Scholten zei

Ik loop ook graag mee.

Rinke zei

Sam en ik wollen ook graag meelopen. Kunnen we de nieuwe schoenen van Bjorn uitproberen.

Gerrit-Jan Jansen zei

Ik loop ook graag mee!

André en Inez zei

Jerrel Balke loopt ook mee !!

André en Inez zei

Jerrel Balke loopt ook mee

Nicole van Reeuwijk zei

Ik loop graag mee

Nicole van Reeuwijk zei

Ik loop graag mee