woensdag 28 maart 2012

Aankondiging van de 2e Lochemse Bergloop in Barchem

De flyer van de Lochemse Bergloop
Op zondag 1 april 2012 vindt de tweede Lochemse Bergloop plaats. Het inschrijfgeld wordt geheel besteed aan de Stichting 'Doe Een Wens'  en de Stichting 'Muyinga Burundi'.

Het parcours is een uitdaging voor iedere hardloper en voert de lopers over de Lochemse Berg en de Kaleberg. Al meteen na de start moet de Kaleberg beklommen worden. Een aantal fikse beklimmingen zorgen er voor dat de lopers direct op de proef gesteld worden. Na de Kaleberg volgt een lichte afdaling richting de Lochemse berg. Ook hier krijgen de lopers vele hoogteverschillen voor de kiezen. Vooral de beklimming richting de watertoren zal voor menige loper een echte kuitenbijter zijn.

De lopers van de 7.5 km (start om 11.15 uur) lopen één ronde en de 15 kilometer (start om 11.00 uur) lopers mogen de ronde twee keer afleggen. Het parcours is geheel onverhard en de organisatie waarschuwt voor de boomwortels.

Jan Wevers en Gerrit Dijkslag vertrekken om 9.15 uur bij AVA'70.

Klik voor meer informatie op onderstaande links
xxx
 
inschrijven

verslag 2011

uitslagen 2011

site organisatie


Videobeelden van de eerste Lochemse Bergloop

6 opmerkingen:

Geert zei

Gerrit, het is te hopen dat je zondag een beetje hersteld bent van de training van gisteravond anders worden het nog behoorlijke heuvels waar je overheen moet.

Rohalt, hoe loopt het met de voorinschrijving?

Gerrit zei

Vermoeidheid kwam niet van de training van gisteren Geert, want zoveel heb ik niet gedaan.......

Was een reactie op een meer dan schitterend weekend! :)

Ik zei ook niet voor niets na afloop, dat als ik me zo voel, ik niet ga lopen. Op dit moment voel ik me nog niet veel beter, maar ach, je moet wat voor een paar geslaagde dagen overhebben.

Rob zei

Had je dan geen zitplaats Gerrit daar in Heereveen,moet wel een groot feest geweest zijn heb ik van horen zeggen.
Heb me voor Elten ingeschreven hoop wel dat ik morgen kan trainen,gisteren nog wel wat gedaan maar toch te weinig.
Geert wat hoor ik toch had je na het feest nog niet genoeg gedronken......

Rohalt zei

Geert,
Inzage in de voorinschrijvingen heb ik niet, dus weet het niet exact. We zitten wel al ruim boven de voorinschrijving van vorig jaar heb ik gehoord. Gaat dus de goede kant op voor de goede doelen! (Ook bedankt voor de melding op je site)

As. zaterdag gaan we het parcours weer harken, niet de volledige ronde hoor :) Maar dusdanig dat de lastige wortels goed zichtbaar zullen zijn. We doen er in elk geval alles aan om weer een geslaagde loop te organiseren.

En we zijn verheugd een aantal "geelhemden" uit het Aaltense te mogen begroeten!

(Helaas zijn we door de voorbereidingen waarschijnlijk niet in staat bij de Alpe d'Huzes Run aanwezig te zijn...)

Gerrit zei

Het was één groot feest in Heerenveen Rob, en uiteraard had ik geen zitplaats, de echte schaatsfans staan in bocht Noord!
En vier uur voor het eerste startschot al in de rij voor de beste plek aan de boarding!

Ik weet het, het is niet uit te leggen, maar oh zo gaaf! :)
Je moet erbij zijn geweest.

Geert zei

Komt goed Gerrit.

Rob, jij weet ook alles!

Graag gedaan Rohalt.