dinsdag 7 augustus 2012

Video van de 10e Zomeravondloop in Winterswijk


Een record aantal van 130 deelnemers stonden er aan de start voor deze Zomeravondloop rond en over de "Winterwijkse Berg" een voormalig vuilstort die nu gebruikt wordt als een Mountainbikeparcours. De afstand van ruim 7 km bestond uit één grote ronde en vier kleine ronden over de hoge heuvel waar een hoogteverschil van 90 meter en een stijgingspercentage van 15 tot 25 procent moest worden overwonnen. De atleten werden aangemoedigd door het vele publiek die langs het parcours stonden.

bron website: Hardlopen met Toli

6 opmerkingen:

Geert zei

Prachtige beelden, we moeten nog wel weer gaan trainen om het allemaal wat sneller te laten lijken!

Marco zei

wat heb ik een mooie stijl bergop.

Geert zei

Ja dat klopt Marco, ik ben ze nog niet veel mooeier tegen gekomen. Wat is het geheim?

Marco zei

Geert ik kan niet alles zo maar verklappen. Soms moet je een troef achter de hand houden... Heb jij nog tips om nog iets aan de snelheids te verbeteren? :0)

Gerrit zei

Jij was ook de eerste in beeld waarvan ik dacht, wat ziet dat er moeilijk uit Geert. :)

Geert zei

Dat heb je goed gezien Gerrit, ik dacht hetzelfde.