vrijdag 21 februari 2014

Startbewijs Slangenburgse Trailrun in Doetinchem

Zaterdag 22 februari om 15.00 uur

Door omstandigheden kan ik de komende zaterdag niet deelnemen aan de Trailrun in de Slangenburg (Doetinchem). Volgens de voorlopige startlijst moet ik om 15.04 uur starten. Het maximum aantal deelnemers is bereikt en de inschrijving is gesloten. Heeft er iemand belangstelling voor mijn startnummer? Je mag hem zo hebben maar laat het even weten.

De Aaltense hardlopers vertrekken om 13.30 uur vanaf de Hamelandbaan



7 opmerkingen:

wim rensink zei

Ha Geert, Als dat startbewijs er nog is dan wil ik deze wel hebben,
Andre heeft mij er van overtuigd dat dit een hele mooie loop is.
Bij voorbaat dank, Wim Rensink.

Geert zei

Wim, je bent de eerste en mag het startnummer hebben. Ik kom er van de week met de training even op terug.

jelle zei

Ik ben vanmiddag wezen kijken in de slangenburg en mooie foto's gemaakt

Marco zei

Leuk dat je er was Jelle! ben benieuwd of je foto gelukt is.

jelle zei

Nee Marco de foto is niet gelukt volgende keer beter

Marco zei

Ging ik toch te hard Jelle!
Goed gelopen op je eerste 10km wedstrijd!

jelle zei

Nee Marco je liep niet te hard voor mij maar mijn foto toestel doet het niet altijd goed