zaterdag 22 oktober 2016

Uitnodiging voor een trainingsloop in Zieuwent

Lisa te Molder
Op zondag 23 oktober 2016 organiseert Lisa te Molder een duurloop van ongeveer 18 kilometer door Zieuwent en Mariënvelde. We vertrekken om 9.45 uur per auto vanaf het AVA'70 clubgebouw naar haar huis. De start van deze is training is rond 10.00 uur aan de Dorpsstraat 20a in Zieuwent en het tempo is ongeveer 6 minuten per kilometer. Het is een mooie gelegenheid voor een laatste langere duurloop voor de Diepe Hel Holterbergloop.

Na afloop van de training zorgt Lisa voor een kop koffie en een broodje, daarom wil ze graag weten wie er mee loopt. Geef je even op via facebook of in een reactie onderaan dit artikel.

Deelnemers: 1.Lisa te Molder, 2.Renske Harmelink (fiets), 3.Geert Wevers, 4.Marco van Rijs, 5.Theo Stronks, 6.Roy Ebbers, 7.Andre Bruil, 8.Anky Bruil, 9.Gerwin Jansen-Eupe, 10.Roy Mengerink, 11.Paula Verwaaijen, 12.Robin Wubbels, 13.Frank Roos, 14.Anita Roos, 15.Andre Balke, 16.Inez Balke, 17.Ans Assink, 18.Joke Balke, 19.Mariska Wagener, 20.Mirjam Hoefman, 21.Nico Rouwhorst, 22.Walter Vaags, 23.Maarten Angenent, 24.Rianne Fokkers, 25.Linda de Vries, 26.Wouter Raben, 27.Angelique Vrijdag, 28.Dirk-Jan Robbe, 29.Peter Kroesen, 30.Herman te Lindert, 31.Martin Hengevelt, 32.Herbert ter Maat, 33.Jeroen Toevank, 34.Evelien Hillen, 35.Janneke (Evelien's vriendin), 36.Denise van der Donk, 37.Björn Demkes, 38.Cindy Brusse, 39.Lienke te Brake

11 opmerkingen:

Marco zei

Ik loop graag mee, ik pas mij wel aan het tempo aan :)

theo stronks zei

Ik loop mee.

Andre Br. zei

Wij, Anky en Andre, zijn ook van de partij

Anoniem zei

Ik loop ook graag mee. 😀👍.

Roy Mengerink

Paula Verwaaijen zei

Ik loop graag mee.

Anoniem zei

Ik loop graag mee!

Robin Wubbels

André Balke zei

Wij lopen ook graag mee. André en Inez

Unknown zei

Zet mij er ook maar bij.

Anoniem zei

Ik loop graag mee!

Maarten Angenent

Martin Hengevelt zei

Peter Kroesen , Herman te Lindert en Martin Hengevelt.
We zijn er bij in zieuwent voor een rondje lopen

Unknown zei

Ik ga ook proberen mee te lopen.