zaterdag 19 november 2011

Foto's en uitslagen van de 3e Boekelder Cross in Aalten - deel 1


De broers Dani (links) en Kevin Kugathasan

Onder werkelijk prachtige weersomstandigheden is vanmiddag de 3e editie van de Boekelder Cross in de Ringkamp en het Loohuisbos gelopen.

Klik op de link voor de foto's


In de loop van de dag volgen nog meer foto's!

Rik Lammers en Wilma Hoftijzer bespreken samen de wedstrijd of hebben ze het ergens anders over?

Een groep AVA'70 leden die de 5 kilometer lopen


5 opmerkingen:

Anoniem zei

geert ben je verslagen door gerrit.H ,wat is er aan de hand?

Rik lammers zei

Leuke foto van wilma en mij het ging toch echt over de uitslag.Vr Gr Rik

Geert zei

Er is niets aan de hand maar Gerrit is in prima vorm de laatste weken. Ik kon hem vanmiddag niet bijhouden en hij heeft dus verdiend gewonnen. Met mijn tijd ben ik overigens dik tevreden en is zelfs nog sneller dan mijn eerste wedstrijd.

Graag wel even je naam de volgende keer erbij zetten svp, wie stelde de vraag?

Roel zei

Ik mis Henrie in de uitslagen.

Gerrit Heersink zei

Ja, met de vorm is inderdaad niks mis mee de laatste weken. We zullen komende zaterdag zien of ik de 3 sec. voorsprong kan behouden.
In voetbaltermen: de wedstrijd is pas afgelopen na het laatste fluitsignaal!