zondag 20 november 2011

Foto's en verslag van de 28e Zevenheuvelenloop in Nijmegen

van links naar rechts staand Erwin Wamelink, Peter Baten, Marco van Rijs, Andre Balke en Inez Balke - knielend Lenie Wamelink en Ingrid van Zolingen

Klik op de link voor de foto's van Marco van Rijs

fotoalbum


verslag




Katja Demkes (links) en Heidie Jentink lopen de eerste kilometers samen


Andre Balke in het startvak, op de achtergrond Ingrid van Zolingen en Peter Baten


Lars Duistermaat, 50.55 minuten over 15 kilometer!

6 opmerkingen:

Marco zei

Geert we hebben een schitterende dag gehad met zijn allen.
Volgend jaar ga je zekers ook weer mee hé.

ingrid zei

Ja Geert, we hebben je vreselijk gemist, zonder jou is het niet hetzelfde.

Harro zei

Akelig mooie tijden! Proficiat.

Geert zei

Misschien ben ik volgend jaar ook wel weer van de partij, ik vind het wel een leuke en gezellige loop.

Marco zei

Geert je bent van harte welkom in de zevenheuvelen groep volgen jaar. alleen moet je volgens Ingrid wel wijn en bier kunnen drinken. volgens mij lukt oew dat!

Geert zei

Soms heb ik inderdaad geen moeite om een lekker biertje te drinken Marco maar de wijn sla ik liever af.